joi, 3 mai 2012

Lup Singuratic de 1 Mai 2012

Am pregatit aceasta iesire cu mult timp inainte ... asta datorita faptului ca draga mea sotie incepuse deja sa ma cam stringa cu usa cind era vorba de iesiri mai lungi cu motorul dupa ce s-a nascut fetitza noastra Gabriela. Deci zis si facut ... cu vreo 2 luni inante am inceput ,,tratativele'', adica nu faceam nimic in casa din ceea ce oricum as fi facut fara ca sa scot in evidentza acest lucru si sa il transform intr-o moneda de schimb cind voi avea nevoie ... adica la prima iesire. Nu prea a fost ortodox ce am facut, dar a functionat :)) Mi-am cumparat libertatea deplina pe citeva zile !!!

Deci duminica dimineata in data de 29.04.2012 eram gata de plecare ... facusem bagajele de seara ( in noile mele genti laterale ) pe care ardeam de nerabdare sa le probez si lucrurile care trebuiau repede la indemana ( acte, bani, aparat foto, trepied, telefon, etc ) le aveam in tanc ruxacul de asemenea nou cumparat pe care la fel asteptam sa il vad la treaba. Am pupat fetele si am plecat la drum.



Prima oprire a fost la prietenul meu Mihai de la Sebes care ma in invitase cu ceva timp inainte sa intru pe la el cind voi pleca la drum sa imi dea o cafea. Oricum el este si a fost intodeauna un domn cind a venit vorba de a servi cu ceva vreun motociclist care i-a trecut pragul casei. Respect pentru asta si sper ca macar un pic m-am revansat Mihai :)) (stim noi doi de ce). Am baut cafeaua si am povestit cam 1 ora apoi am plecat spre Sibiu. Aici am oprit la KFC deorece deja se bateau turcii pe la mine prin stomac. Am cumprat de macare si cind mancam au oprit langa mine 2 motoare de Olt are aveau 3 bikeri pe ele ... cam de duminca asa bikeri astia caci erau cam fara echipament si cam visatori asa ... oricum am avut cu cine schimba o vorba cit timp am mancat si apoi am plecat spre Codlea.



Am mai oprit in Fagaras unde am alimentat si apoi direct la Codlea.

In sfirsit am ajuns la locatia chefului de deschidere de sezon al Transalp Club Romania si anume strandul Codlea care a fost inchiriat de baietii nostri pentru a ne simti bine doar noi de noi si a putea sa ne distram si sa bem in liniste :)) Odata ajuns am facut primele poze sa vad si eu mai apoi cum a fost cind eram treaz :))













 Am montat cortul si baietii m-am asezat la masa aproape cu forta. Am primt din partea casei vestitul ,,stertz'' un fel de tocanitza de cartofi cu ceva afumatura si slanina (delicioasa si facuta la cazan) si binenteles ca a trebuit sa ,,gust'' din fiecare sticla de metal cu tarie care imi era oferita ... doar un pic zicea fiecare, sa vezi cum este ... dupa citeva degustari eram deja ,,prieten'' cu toata lumea din strand :)))

Am avut parte de o servire la bar deosebita:
Motoarele s-au imprietenit si ele si au stat la o tacla
Noi pe langa ele la discutii aprinse despre ce si cum sa ne mai laudam cu ele



Apoi s-a trecut la indeletniciri mai complexe cum ar fi fumatul (nu imi aduc aminte cum ii spune la dracovenia aia turceasca din care se fuma)




A urmat cheful pana noaptea tarziu, bere, niste gratare, iarasi bere, din nou bere , inca un pic de bere, muzica, bere, iarasi bere ... noapte ... bere ... cort ... pfuaiiiii



























A doua zi luni imi propusesem sa plec la ora 8.00 , dar am descoperit ca era o gluma buna ... abia m-am trezit pe la 9.00 si am plecat abia la ora 10.30 dupa inca o tura de povesti cu colegii de club si cafea binemeritata de dimineatza. Apropo facuta pe butelia mea si cu cafeaua lui Andrei caruia i s-a spart butelia duminica ... dezamagit:

In sfirsit am plecat , am mers la Claudiu si la Loredana (prietenii nostri din Prejmer, linaga Brasov) pe care in urma cu un an ii gazduisem eu cu Cosmina cind faceau un mic tur prin Romania in concediu.

 Ne-am intilnit cu ei in timp ce il insoteam pe alt Andrei ... cel care a facut: Turul Romaniei pe 2 roti si 2 picioare.

Blogul de exceptie a lui Andrei:
http://2roti2picioare.blogspot.com/

De la ei am plecat spre culoarul Rucar - Bran cu gandul sa ies la Campulung ...ceva poze de pe drum
Aici am alimentat.

Apoi am oprit la Castelul Bran ( aici se vede ce inseamna sa ai cu ce face poze ... )




Si cind ma asteptam mai putin peste cine dau in inima muntilor ? Marius Achim zis si Achimoto !!! Era impreuna cu Alina si niste prieteni in vizita la Bran. Am schimbat citeva cuvinte, ei se grabeau sa intre la castel si eu mi-am continuat traseul .

Apoi am urcat in munte ... am oprit undeva dupa 40 km in spre Rucar si anume in apropiere de localitatea Podul Dambovitei la o pensiune agroturistica de exceptie si cladire si mancare. Ceva care m-a impresionat la maxim, oamenii aceia chiar traiau cu tot sufletul aceasta afacere. In afara faptului ca nu aveau angajati si faceau totul ei ... tata, mama si fiu , se vedea de departe atentia dusa la EXTREM in privinta calitatii si a detaliilor. Va las sa priviti cladirea, modul de decorare, dar mai ales ce ma impresionat cel mai mult, modul de pastrare a alimentelor (pregatite de ei in casa) pe care le tineau in pivnita intr-o ordine si curatenie EXEMPLARA !





















 Ciorba de burta cu smantana si ardei (tocat si bagat in otet cu niste ierburi care nu stiu cum se cheama , dar excelent la gust) si pastrama de caprioara cu mamaliga si mujdei de usturoi, aceasta a fost meniul care l-am primit. Am mai adaugat o cola la 500 ml si am platit 33 ron. Credeti-ma a meritat fiecare leu !!!

Traseul a fost apoi : Campulung / Curtea de Arges / Valcea (alimentat) , valea Oltului pana la Brezoi unde am virat stinga si am mers spre Voineasa.









 Deja era tarziu si imi propusesem sa ajung pana seara acasa ca a doua zi de 1 Mai sa fiu cu familia asa ca poze am mai facut doar citeva pe la Obarsia Lotrului spre Petrosani unde am dat si de zapada.





 De aici am mers intins pana acasa la Deva si am ajuns un pic dupa lasarea intunericului.

O iesire deosebita , pe o vreme deosebita (nici pic de nor tot drumul ), dar la niste temperaturi acceptabile lucru care la vara nu o sa il mai avem. Stiam ca aceste temperaturi sunt doar primavara si toamna tarziu asa ca mi-am dorit aceasta calatorie de deschidere de sezon in Mai, facuta in stilul unui lup singuratic, dar plin de pasiunea motociclismului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu