duminică, 23 decembrie 2012

Bal Caritabil Apulum Bikers 2012


Bal Caritabil Apulum Bikers 2012


Asa cum spune si titlul ieri seara am participat la invitatia prientenilor nostri din Apulum Bikers la balul caritabil organizat de catre acestia pentru ajutorarea unor familii nevoiase in luna decembrie, luna cadourilor.  O initiativa frumoasa pe care am simtit nevoia sa o sustinem si noi cum si cu ce putem. Astfel unii din membri Corvin Riders au strans hainute, jucarii si alimente pe care le-au donat in scop caritabil. Au fost si membrii care doar au facut donatii financiare la licitatia caritabila organizata tot cu acest prilej, iar banii stransi au avut acelasi scop: ajutorarea familiilor nevoiase de catre Apulum Bikers. 

Dupa aceste activitati caritabile , colegii nostri albanezi ne-au rasfatat cu un chef pe cinste. Mancare si bautura din partea casei, muzica si dans, dar mai ales o admosfera de adevarata prietenie pe care sincer sa fiu nu am mai simtit-o atit de intens la absolut nici un chef sau intrunire moto la care am participat pana acum.

Pentru asta le multumesc inca odata tuturor colegilor din Apulum Bikers unde ne-am simtit ca intre frati si in mod special lui Ovidiu Muresan care s-a ocupat personal si in mod special de noi. Toata actiunea a fost,  cred eu un real succes si asta arata inca odata ca acolo unde se pune suflet se realizeaza lucruri deosebite. Stima si respect Apulum Bikers !

Mai departe las pozele va vorbeasca.

Pe drum in microbuz:







Am intrat in sala:


Pe masa cea mai frumoasa surpriza:  sticlele personalizate cu emblema clubului nostru. Superb !









Langa prietenii nostri:  Respect !


Donatiile  noastre:



Fotografii :)))


















Masa servita din partea casei:



Obiecte la licitatie:







Prietenul nostru Ovidiu castigator:  Felicitari !

 

Premiul: o casca moto.



Scuze pentru calitatea pozelor, dar cum am inceput cu bauturica inca de pe drum in microbuz cu vinul colegului nostru Oty, am pus aparatul pe  ,,auto'' si ce a iesit asta e . Bafta si sa ne auzim cu bine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu