luni, 2 iulie 2012

Bikers Weekend Panorama 2012

Asa cum am promis in acest weekend am fost la prima editie a intrunirii organizate de colegii nostri motociclisti de la Dark Ravens in localitatea Ghelari pensiunea Panorama. Am ajuns si am stat doar Sambata datorita biletului de voie cam scurt obtinut de acasa :)

Inca de la intrare am observat prezenta redusa de participanti la eveniment. Am trecut peste asta si am facut un tur al locatiei. Totul a fost curat, marcat, bine pus la punct ... poate un pic cam putine mese si terase daca ar fi fost multi participanti si doar 4 WC-uri (2 afara si 2 in pensiune) , asta repet in cazul in care ar fi fost peste 500 persoane atunci s-ar fi simtit, dar asa nu a fost cazul ... Din pacate lumea nu s-a prea inghesuit.

Nu stiu exact care a fost cauza exact  promovarea redusa sau locatia. Desi nu ma consider un atotstiutor eu spun ca un motiv major a fost alegerea locatiei. In plina vara cind soarele arde necrutator sa nu ai umbra decit citeva umbrele de la terasa si lipsa totala a unei surse de apa sa te uzi din cind in cind  (lac, raulet, balta sau ceva cit de cit) cred ca au fost motivele esentiale pentru care nu au venit mai multi participanti.

In rest totul a fost ok din punctul meu de vedere. Baietii s-au straduit sa ne faca sa ne simtim ok, macarea a fost buna, bautura la fel, iar sonorizarea si trupele OK. Le doresc cit mai multe editii bune pe viitor.
Mai jos citeva poze.






































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu