duminică, 20 mai 2012

Mars pentru constientizare in trafic - Apulum Bikers

Campania Împotriva Accidentelor iniţiată de Asociaţia “Apulum Bikers”. Membrii Asociatiei au vrut să-i atenţioneze pe şoferi că şi motociclistii  fac parte din trafic şi că au aceleaşi drepturi. Membrii Asociaţiei au împărţit flyere tuturor celor prezenţi cu mesajul RESPECT RECIPROC ÎN TRAFIC atât pentru automobilişti precum “Nu sunteţi singuri pe drum – partenerii din categoria moto, deşi sunt mai mici şi mai vulnerabili, au aceleaşi drepturi şi obligaţii” cât şi pentru motociclişti “.
  Aşa după cum ne-au declarat organizatorii, marşul a fost legal, autorizat de către Primăria Municipiului Alba Iulia şi s-a  desfăşurat cu sprijinul Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Alba.
  Clubul ,,Free Bikers Hunedoara'' din care fac si eu parte a fost prezent pentru a-si ajuta colegii si prietenii din judetul vecin in actiunea intreprinsa de acestia din urma. Speram sa putem lua parte la cit mai multe actiuni impreuna si sa ne mentinem cit mai multi ani de acum inante prieteni si colegi pe sosele . Mai jos citeva imagini surprinse de catre mine.


Niste filmuletze







Si citeva imagini:

Ne-am adunat la o cafea

 Terasa de unde am plecat
 Primele imagini din timpul marsului prin Alba Iulia


 Parcarea unde s-a terminat marsul
  Trupa vesela , adica noi :))



 Au fost prezente si autoritatile.





 Asta a fost poza de final.

Apoi am iesit cu prietenii din Alba la o pensiune din zona la niste placinte traditionale dea dreptul extraordinare.




Pe aici mai erau si baietii cu cross-urile . . .



  Am stat la taclale si ne-am luat ramas bun cu promisiunea sa ne revedem cit de curind.

Asfalt uscat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu