marți, 5 iunie 2012

Corvin Riders la Moto Sapiens Party 2012





Inca de la plecare ploaia ne-am luat in bratele ei si nu ne-a lasat decit dincolo de Hateg spre Otelul Rosu. Am plecat pe o torentiala dementiala si radeam ca nebunii in casti abia vazand ceva cit de cit prin vizierele pline de stropi. Dupa ce am trecut de Otelul Rosu norilor li s-a facut mila de noi si ne-au lasat in pace si nu ne-a mai plouat deloc pana acasa. Ajunsi la destinatie am petrecut un weekend de vis cu bere, motoare si fete frumoase, alaturi de motociclisti din tara si de peste hotare. Toate astea datorita organizarii excelente facute de prietenii nostri de la Moto Sapiens. La plecare am dat o tura la o baie in Herculane si apoi acasa ... nu fara emotii, prin Petrosani a mai stropit odata, dar ne-am adapostit intr-un PECO si nu ne-a udata deloc.

Un weekend frumos !































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu